Sunday 25 August 2013

Pui cu mazare


Pentru iubitorii de gustul dulceag al mazarei, aceasta mancarica este foarte gustoasa si atat de usor de preparat, incat nu veti regreta ca ati gatit-o. Desi nu stiam exact cum sa gatesc pieptul de pui ce astepta cumintel pe blatul de bucatarie, mi-am zis sa incerc sa il fac cu mazare si ce mai am prin bucatarie si ce a iesi, a iesi. Si am ramas placut surprinsa de rezultat. Dar, in aceasta reteta, am folosit doua ingrediente ce nu au voie sa lipseasca. Dau toata aroma si gustul intens al acestui preparat. Acestea sunt usturoiul si sosul de soia. Iar lista completa de ingrediente este urmatoarea:
- un piept de pui ( mai mult sau mai putin, depinde pentru cate persoane gatiti)
- 2-3 cani de mazare ( eu am folosit mazare congelata, dar daca este proaspata este si mai bine)
- o ceapa rosie ( daca nu aveti rosie, folositi una galbena)
- 1-2 morcovi
- 4-5 catei de usturoi
- 2-3 linguri sos de soia
- apa
- 2-3 linguri de ulei
- sare, piper

Se prepara in urmatorul fel:
(1) Se caleste usturoiul maruntit in ulei, pentru 3-4 minute, la foc mediu.
(2) Se adauga si puiul taiat cubulete si se caleste pentru maxim 10 minute, sau pana cand este putin rumen.
(3) Se adauga ceapa taiata solzisori (julien) si se lasa la calit pentru maxim 5 minute.
(4) Se stropeste cu sosul de soia si se condimeneaza cu sare si piper, dupa gust.
(5) Se pune morcovul dat pe razatoarea mica si mazarea, se adauga apa cat sa fie totul acoperit si se lasa la fiert pana scade apa, cat sa ramana doar putin sos.

Dupa cum am mentionat mai sus, nu omiteti usturoiul si sosul de soia, altfel nu veti mai avea o manacarica atat de gustoasa. Sper ca o veti incerca si va doresc sa aveti pofta!

No comments:

Post a Comment