Thursday 15 August 2013

Sos Tzatziki

Acest sos grecesc este o bunatate, cremos si racoritor, merge servit langa o varietate foarte mare de mancaruri. Si uneori, eu il servesc si cu tortilla chips. Iar pentru a prepara acest sos, aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:
- un castravete lung
- 250 g iaurt grecesc
- 2 linguri ulei de masline extravirgin
- 2-3 catei de usturoi ( dupa gust)
- sare (dupa gust)
- marar sau menta (optional)
Se prepara asfel: Dati castravetele pe razatoare ( eu l-am dat pe cea mica). Stoarceti-l de apa in pumn. Amestecati castravetele, usturoiul pisat, uleiul de masline si iaurtul. Condimentati cu sare dupa gust si daca folositi, adaugati si mararul sau menta tocata marunt. Eu am folosit de data aceasta marar, dar prefer acest sos mai mult simplu, fara nicio verdeata. Si este gata!
Indiferent langa ce il veti servi, va fi foarte bun si va doresc sa aveti pofta buna!

No comments:

Post a Comment